2019. május 18., szombat

Kézfogás

Legutóbb akkor írtam, mikor fejembe szállt némi alkohol. Ígértem, hogy másnap jelentkezem. Volt "másnap", jó hogy nem jelentkeztem. Most megint ittam. Újra írok. Ma egy réteshúzó versenyen voltam Felvidéken, Vásárúton. Találkoztam jó Barátokkal, jól esett. Mindig így érzem, ha velük együtt vagyok, evidens. Most este viszont kezet fogtam a tömegben olyan gyerekkori, sőt, tinédzserkori (ex)barátommal is, kivel már évek óta nem tartjuk a kapcsolatot. Igen, volt valami ebben a kacifántos múltban, ami miatt eltávolodtunk. Megható lett mégis ez a pillanat, pedig maximum azt mondtunk egymásnak ,,Szevasz''. Itt nem csak egy szó született, hanem olyan köszönés, mi felkavart bennem 20 évnyi barátságot. Rám szakadt annyi emlék, hogy csak győztem felfogni. Elérzékenyültem, nevettem, és még sírtam is egyszerre, belül. Mp.3 hatás. Sűrű, de jó. Tetszett, tetszik a dallama, most is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése